نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

چرا رئیس صدا و سیما به میثاقی تذکر نمی‌دهد؟

  • کد خبر: ۸۳۰۲۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
چرا رئیس صدا و سیما به میثاقی تذکر نمی‌دهد؟
خط مشی نادرست مجری برنامه فوتبال برتر در قبال تیم ملی و مجاب کردن بازیکنان و اعضای کادرفنی به انجام مصاحبه این سوال را به وجود آورده که چرا روسای سازمان صدا و سیما به خط مشی‌های این برنامه ورود نمی‌کنند و دراین راستا تذکراتی نمی‌دهند؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در برهه‌ای حساس قرار دارد و لزوم برقراری نظم و انضباط در تیم ملی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود تا تیم ملی ایران بتواند بار دیگر راهی جام جهانی فوتبال شود. گرچه روی کاغذ گروهی که ایران در آن قرار دارد نسبت به گروه مقابل آسان‌تر به نظر می‌رسد و بعید است که تیم ملی فوتبال ایران نتواند از گروهی که تیم‌های کره جنوبی، امارات، لبنان، عراق و سوریه قرار دارند، صعود نکند، اما بدون شک برهم خوردن نظم و انضباط ممکن است صعود تیم ملی را در همین گروه نسبتا آسان را نیز به مخاطره بیندازد.  

اخیرا در برنامه فوتبال برتر اقدام به انجام مصاحبه با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی شده است. مصاحبه‌ای که در ساعات پایانی شب برگزار شد. ساعاتی که معمولا همه بازیکنان حرفه‌ای باید در خواب به سرببرند تا برای انجام تمرینات صبح روز بعد آماده شوند، اما شگفتا که با اهمال بزرگی که از سوی مسئولان تیم ملی و به خصوص سرمربی تیم ملی (اسکوچیچ) در این راستا به وجود آمده، بازیکنان توانسته‌اند مجوز انجام مصاحبه را بگیرند.

البته این یک سوی ماجرا است و باید توجه داشت که در این سو نیز رفتار محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر بسیار نقد برانگیز است و مسئولان صدا و سیما باید به این مجری جوان درباره اهمیت حفظ انضباط تیم ملی تذکرات جدی دهند. اینکه مسئولان تیم ملی دچار اهمال و سستی شده اند مسئله‌ای بدیهی است، اما بدون شک نباید از کنار خطای میثاقی و سیاستگذاران برنامه فوتبال برتر به سادگی عبور کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->